pondělí 14. ledna 2019

3 NETRADIČNÍ POMOCNÍCI PŘI PLÁNOVÁNÍ SVATBY

Plánování svatby může být pro spoustu párů první situace, kdy společně pracují na nějakém projektu. A práce na projektu může být náročná, zejména pokud s organizováním akcí nemáte žádné zkušenosti. V tomto článku bych tedy ráda shrnula pár netradičních pomocníků (sešitek na poznámky nebo tištěnou příručku asi budou znát všichni), které můžete pro organizaci své svatby použít. 

Pomocníci při plánování svatby

Google Drive

Jako první musím uvést Google Drive. Pravděpodobně jste se s touto platformou už někdy setkali, ale pokud ne, jedná se o úložiště dokumentů na internetu a místo, na kterém můžete na dokumentech spolupracovat. A jak můžete Google Drive pro plánování Vaší svatby využít? Nejdříve si založte složku, kterou nasdílíte svému partnerovi. Tak budete mít oba dva přístup ke všem dokumentům, které do složky nahrajete a zároveň můžete oba dva editovat dokumenty v jeden okamžik. Složku poté můžete využít například k:
  • Vytvoření seznamu prostor, které jste našli jako vhodné místo pro Vaši svatbu (například v Google Sheets). Vzájemně si pak můžete psát poznámky k jednotlivým místům nebo další nápady.
  • Vytvoření rozpočtu pro svatbu. V článku najdete také odkaz na stáhnutí rozpočtu, který je vytvořený právě v Google Sheets. 
  • Jako místo kde uchovávat kopie smluv a dalších dokumentů. 
  • Sepsání a uchování dokumentů s vizí Vaší svatby a všemi nápady. 
Pomocníci při plánování svatby – Google Drive


Výhodou Google Drive je to, že můžete nasdílet pouze určité dokumenty s dalšími lidmi. Pokud tedy například hledáte šaty pro družičky a máte několik nápadů na výběr, můžete dokument nasdílet pouze Vašim družičkám. Stejně tak můžete dokumenty nasdílet Vaší svatební koordinátorce nebo komukoliv dalšímu. 

Trello

Během doby organizování svatby Vám vyvstane na mysl mnoho úkolů, které se musí vyřešit nebo udělat, aby svatba zdárně proběhla. Proto je dobré mít místo, kde všechny tyto úkoly budete shromažďovat a postupně odškrtávat. Pokud chcete použít něco sdíleného, můžete použít Trello. Zde si vytvoříte svoji vlastní nástěnku, na kterou špendlíte úkoly a ty, které jsou hotové, postupně odstraňujete. Nám se velice osvědčilo vytvořit si nástěnky “12 měsíců do svatby” 11 měsíců do svatby” atd., na které jsme přišpendlili úkoly, které chceme mít v té době hotové. Díky tomuto přehledu víte, kdy se soustředíte na úkoly, a zároveň neřešíte nepodstatné detaily, které mohou počkat.

Pomocníci při plánování svatby – Trello

Slack

Slack je nástroj pro komunikaci v týmu – používá se především v pracovních týmech, ale nikdo neříká, že si jej nemůžete založit jen sami pro sebe – vždyť i vy jste tým. Zkráceně by se Slack dal vysvětlit jako Facebook Messenger, ve kterém si ale můžete vytvořit různé chatovací místnosti. Pro svatbu si můžete vytvořit jednu nebo více místností, například svatba_catering nebo svatba_fotograf, kam si můžete vzájemně posílat inspiraci nebo třeba text emailu, který chcete dodavateli zaslat. 

Pomocníci při plánování svatby – Slack


Slack nemusí být samozřejmě určený jenom na svatbu, ale i na celý život po ní – například si můžete vytvořit místnost s názvem “nákupy”, kam si můžete posílat nákupní seznamy, “návštěvy”, kde můžete řešit koho pozvete na návštěvu a samozřejmě jakýkoliv jiný kanál, který Vám přijde relevantní. Aplikaci můžete mít jak na telefonu, tak na počítači, a měla by Vám stačit verze zdarma. 

Toto jsou mí tři netradiční pomocníci, kteří se nám při plánování svatby zatím velice osvědčili. Jací jsou Vaši favoriti? A používáte už některý z nich?

3 netradiční pomocníci při plánování svatby k uložení na Pinterest: 



Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka